ADMINISTRARE SERVICII IT&C (MSP)

Serviciile IT&C devin pe zi ce trece mai complexe.

Un Administrator de Servicii – MSP (Managed Services Provider) – administreaza toate serviciile IT&C astfel incat clientii sai isi pot dedica timpul si resursele afacerii dumnealor! Un MSP preia toate riscurile aferente infrastructurii, monitorizeaza intreaga retea, astfel devenind proactiv pentru intampinarea problemelor ce pot aparea.
Cateva din beneficiile aduse de un MSP sunt:

  • REDUCEREA COSTURILOR: preintampinati dezastrele ce pot duce la costuri foarte mari si reduceti costurile de administrare ale infrastructurii. Se vor reduce costurile operationale, se va putea previziona bugetul IT si se vor optimiza achizitiile IT.
  • REDUCEREA RISCURILOR: reduceti riscurile ce pot aparea in cadrul afacerii datorita tuturor factorilor care evolueaza si se schimba cu o rapiditate uimitoare cum ar fi: tehnologii, reglementari guvernamentale, piete de desfacere si conditii financiare. Externalizand catre un MSP, acesta preia o parte din riscuri pentru ca le poate gestiona datorita cunostintelor pe care le are in domeniul lui de activitate cum ar fi conformitatea si securitatea.
  • CONFORMITATE SI SECURITATE: problemele de conformitate si securitate le rezolvam tinand toate sistemele actualizate la zi si folosind cele mai bune practici din domeniu.
  • SOLUTII PROACTIVE: monitorizand reteaua vom reusi sa reducem drastic problemele aparute in infrastructura, astfel ca utilizatorul final va percepe o crestere a calitatii serviciilor si se va putea concentra mai bine pe munca depusa pentru afacere. Timpul de nefunctionare va fi redus la zero, iar probleme detectate din timp vor duce la economisirea unor sume mari de bani ce ar fi trebuit sa repare defectiunile intr-un timp cat mai scurt posibil.
  • TIMP DE RASPUNS MAI BUN: timpul de raspuns se va agrea printr-un contract de SLA, astfel clientul stie ca ne poate penaliza atunci cand nu intervenim conform intelegerii. Contractul de SLA stabileste exact indicatorii de performanta si calitate a serviciilor oferite.
  • CHELTUIELI PREDICTIBILE SI CONTROLATE: fiecare solutie pe care o oferim este ajustata conform clientului, astfel se va preveni ingrijorarea fata de serviciile agreate si nu vor fi costuri acunse.
  • MANAGEMENTUL FURNIZORILOR: noi vom gestiona toti vendorii de hardware, software ori servicii conexe IT&C, nefiind necesar sa intrati in discutii tehnice cu ei. Ne comportam ca un departament IT intern care doreste sa reduca costurile, sa economiseasca timp si resurse pentru a rezolva necesitatile companiei. Angajatii clientului care nu sunt persoane tehnice, dar incearca sa gestioneze relatia cu furnizorii vor pierde mult timp, iar in cele mai multe cazuri exista chiar erori de comunicare.
  • TEHNOLOGII NOI: avantajul unui MSP este ca poate implementa tehologii noi rapid si eficient, ajutand clientul sa economiseasca timp si bani.
  • ACCES LA PROFESIONISTI IT: un MSP are angajati profesionisti IT pe diverse ramuri si tehnologii pentru ca toti clientii lui sa poata beneficia de acele cunostinte. Acest lucru ar fi foarte costisitor pentru fiecare client in parte sa angajeze experti pentru fiecare problema nou aparuta.
  • SCALABILITATE: datorita avansului rapid al tehnologiei, dar si a faptului ca o afacere trebuie sa-si mareasca ori sa-si scada resursele in functie de cerere si necesitati, scalabilitatea este esentiala pentru suportul cresterii si dezvoltarii unei afaceri. Un MSP va asigura servicii si suport pentru nevoile de crestere sau la aparitia problemelor din zona de IT&C. MSP-ul ramane proactiv si atentioneaza clientul din timp in legatura cu modificarile pe termen scurt sau pe termen lung.
  • CRESTETI NIVELUL COMPANIEI: companiile mari isi permit sa angajeze full time mai multi profesionisti IT, insa acest lucru este imposibil pentru firmele mici si mijlocii datorita costurilor. Avantajul unui MSP este ca el are deja aceasta echipa si o pune la dispozitia clientului atunci cand acesta are nevoie, astfel clientul va functiona la parametrii uneoi corporatii mai mari si va castiga un avantaj in fata concurentei.
  • RAMANETI CONCENTRATI PE AFACEREA DUMNEAVOASTRA: cand o afacere are resurse limitate, acestea limiteaza timpul si atentia managerilor dedicate afaceri. Lasati MSP-ul sa se ocupe de problemele complexe ale IT&C-ului si concentrativa pe cresterea afacerii! Afacerea trebuie sa functioneze cu cea mai mare eficienta, iar acest lucru se poate realiza doar daca infrastructura este operationala. In plus, MSP-ul are si cunostintele unui Project Manager care prioritizeaza sarcinile si proiectele IT astfel incat sa nu existe intreruperi ale functionalitatii infrastructurii IT&C.

CONSULTANTA IT

Oferim un traseu IT&C aprofundat si complet pentru companiile mici si mijlocii.

Companiile mici și mijlocii trebuie sa fie eficiente pentru a fi competitive. Noi ne ocupam de eficienta. Oferim servicii complete de consultanta IT companiilor care doresc sa sporeasca IT-ul companiei lor in grade mai mari de productivitate si, in final, in rentabilitate.

Pentru a vă duce afacerea la nivelul urmator, va trebui sa optimizati procesele si costurile. Avem cunostintele si expertiza necesare pentru a integra tehnologia corespunzator in compania dumneavoastra.

ADMINISTRAREA SI MONITORIZAREA INFRASTRUCTURII IT&C DE LA DISTANTA

Administrarea infrastructurii este vitala pentru o functionare corecta si eficienta a hardware-ului si software-ului detinut. Acest lucru nu poate fi facut decat de catre specialisti in domeniul IT&C. Persoanele care nu sunt pregatite din punct de vedere tehnic vor fi repede coplesite de situatiile neprevazute.

Beneficiile administrarii si monitorizarii de la distanta sunt:

  • Optimizarea costurilor din departamentul IT,
  • Costuri fixe stabilite prin contract,
  • Se lucreaza cu o echipa intreaga de specialisti,
  • Monitorizare continua de la distanta pentru detectarea din timp a problemelor, evenimentelor nedorite, avertismentelor, manipularii gresite a echipamentelor sau programelor, chiar si a atacurilor cibernetice.

SERVICII IT&C ADMINISTRATE IMPREUNA

Se poate imputernicii drastic departamentul IT extinzand administrarea serviciilor folosind un MSP.

Chiar daca aveti un departament IT intern nu este necesar ca acesta sa fie desfiintat pentru a colabora cu un MSP si a beneficia de specialistii acestuia. Un MSP poate prelua doar ariile ce nu sunt acoperite din punct de vedere al cunostintelor si abilitatilor de catre un departament IT intern. Folosind chiar Project Managerii MSP-ului, departamentul IT co-administrat va oferii companiei o crestere considerabila a calitatii serviciilor prestate.

Beneficiile acestui tip de administrare sunt:

  • Se pastreaza departamentul IT intern,
  • Se beneficiaza de specialistii unui departament IT extern,
  • Se optimizeaza activitatea departamentului IT intern,
  • Responsabilitatea IT-ului este preluata de catre MSP, iar clientul nu mai este preocupat si de gestionarea resurselor tehnice, atfel putand sa-si dedice tot timpul si energia dezvoltarii afacerii.

SERVICII DE SECURITATE IT

Securitatea retelelor de calculatoare implica protocoale, tehnologii, sisteme, instrumente si tehnici pentru a securiza si opri atacurile rau intentionate.

  • Administrarea securitatii: Firewall, UTM, VA
  • Audit de securitate
  • Consultanta
  • MSSP

SERVICII PROFESIONALE IT

  • Servicii in Cloud
  • Virtualizare
  • BYOD
  • Solutii Enterprise
  • Copii de siguranta si recuperare in caz de dezastru

SERVICII DE INFRASTRUCTURA IT&C

In ziua de astazi nu mai exista firme care sa nu depinda de un calculator sau un telefon. Fie ca exista o infrastructura, fie ca se construieste de la zero, oricum trebuie intretinuta si dezvoltata pe masura ce afacerea dumneavoastra creste. Noi va punem la dispozitie o echipa de experti pentru consultanta, proiectare, instalare si intretinere.

  • Lucrari de cablare
  • Retele de voce/date cu sau fara fir

SERVICII CONEXE

Avem o echipa bine pregatita care detine numeroase competente si care se perfectioneaza in continuu.

  • Design site web
  • Gazduire website si mail
  • Optimizare SEO
  • Audit pentru centre de date/camere tehnice/retele structurate
  • Proiectare datacenter/camere tehnice/retele structurate
  • Realizare proiecte de instalare
  • Consultanta IT

Cum va putem ajuta?

Impreuna analizam modelul dumneavoastra de afacere si gasim solutii tehnice IT pentru suportul proceselor operationale. Astfel beneficiati de consultanta privind implementarea celor mai noi tehnologii IT&C cum ar fi: virtualizare (IaaS, PaaS, SaaS), cloud computing, enterprise backup, disaster recovery, consumerisation, BYOD, Social Business, Next Generation Networks.

Ce facem pentru dumneavoastra?

Oferim o gama completa de solutii profesionale IT bazate atat pe solutii open source gratuite cat si pe produse comerciale puternice de la cele mai renumite firme din domeniu:

  • Virtualizare: VMWare ESX/ESXi, Microsoft Hyper-V
  • Cloud (public, private, hybrid)
  • VPN (Virtual Private Network)

Va oferim solutii la cheie pentru orice problema astfel incat sa aducem plus-valoare afacerii dumneavoastra.
Acoperim toata gama de servicii IT&C pentru:

  • Administrare servere (Windows, Linux)
  • Administrare storage, backup, file-sharing
  • Administrare retele de date (Cisco, Juniper)
  • Administrare gateaway (UTM, Firewall, IDS/IPS, WAF)
  • Managementul securitatii IT&C (audit de securitate, scanare de vulnerabilitati, teste de penetrare)

Inginerii nostii va ofera solutii punctuale la probleme punctuale tinand cont de nevoile si constrangerile afacerii dumneavoastra.

Ce aveti de castigat?

Apeland la un furnizor de solutii profesionale beneficiati de o intreaga echipa de experti (nu doar de o persoana). Inginerii nostri sunt specializati pe diferite tehnologii, au o vasta experienta in domeniu si sunt adevarati profesionisti. De-a lungul carierei ei s-au intalnit cu cele mai diverse situatii si au rezolvat cu succes cele mai mari provocari.
Alegand impreuna solutiile IT necesare dezvoltarii afacerii, garantam returnarea investitiilor (ROI) in cel mai scurt timp.

De ce noi?

  • Pentru ca noi credem in relatii de business de tip win-win, castigatoare pentru ambele parti.
  • Pentru ca punem pasiune in ceea ce facem si pentru ca ne place sa fim cei mai buni.
  • Pentru ca suntem profesionisti si nu facem compromisuri. Suntem obiectivi, impartiali si foarte bine pregatiti. Transparenta, promptitudinea si seriozitatea ne caracterizeaza.
  • Pentru ca lucram conform celor mai inalte standarde de calitate (ISO 20000, ISO 27001, ISO 9001, ITIL, Cobit).